Heb je een klacht?

Het kan natuurlijk gebeuren dat je een klacht hebt over Mady's Pony Paradijs. Een klacht is dat je aangeeft dat je ontevreden bent over Mady's Pony Paradijs in het algemeen, of over een specifiek onderwerp of situatie. 

Wat te doen bij een klacht?

  • Bespreek de klacht met een medewerker of de eigenaar op een rustig tijdstip.
  • Maak met de eigenaar een afspraak om over de klacht te praten. 
  • Ga een gesprek aan met de vertrouwenspersoon van Mady's Pony Paradijs, Marlon van Raak. Marlon is te bereiken door haar aan te spreken op de manege zelf of via een e-mail naar marlon@madysponyparadijs.nl.

Natuurlijk is het ook mogelijk een klacht schrifelijk in te brengen via onze algemene e-mail (info@madysponyparadijs.nl). Dit graag onder vermelding van het onderwerp: klacht. Wij zullen naar aanleiding van de e-mail vervolgens contact met je opnemen. 

Deel deze pagina